E-mail:    |    IBAN: NL 36 RABO 012 095 78 25

Gastenhuis Beleef Afrika

Voor slechts € 10 per nacht!

Stichting WakK - bosbouw en educatie in Tanzania

Een fantastische plek om Afrika echt te beleven.

Stichting WakK | Gastenhuis-Mugana - op reis in Afrika

Wat u gaat beleven:

• Cultuur zonder toeristisch sausje
  • Help met planten van bos.
  • Vis in onze nieuwe kweekvijvers.
  • Heeling in een natuurbad (hot-spring) met massage in de middle of nowhere.
  • Safari mogelijkheden
  • Een heerlijke plek met alle voorzieningen

Ga op avontuur!

In Kagera staat het mooie gastenhuis voor iedereen die Afrika wil beleven in zijn meest pure vorm. Bereidt u voor op een indrukwekkende reis naar the-middle-of-nowhere. Dit geeft u de kans om Afrika te beleven buiten de toeristenzones.

In Bwanjai, een regio in het noordoosten van Kagera, heeft Stichting WakK bij een missiepost een villa gebouwd. Dit huis heeft voorzieningen om met westerse gemakken vakantie te kunnen vieren, unieke boottochten te maken, de Serengetti te bezoeken en projecten te bezoeken van inheemse bewoners die zelf initiatieven ontplooien om een betere toekomst veilig te stellen.

Duik onder in de Afrikaanse cultuur en laat alles achter je. Het gastenhuis is het een unieke plaats om Afrika te beleven zoals u nergens anders kunt doen.

We helpen u graag uw reis te organiseren.

Stichting WakK - bosbouw en educatie in Tanzania

Midden in de echte afrikaanse cultuur.

Gecombineerd met de mooiste natuur.

Stichting WakK - bosbouw en educatie in Tanzania

Wat u allemaal kunt beleven

Onze arrangementen

Aan te passen aan uw wensen.

Stichting WakK - bosbouw en educatie in Tanzania
Het is heel inspirerend om in een omgeving te zijn waar materiële zaken er veel minder toe doen. Je gaat beter zien wat belangrijk is en je krijgt een ervaring die je nooit meer vergeet.

Gastvrij

Avontuurlijk en onvergetelijk

L

Het gastenhuis, zoals u het ziet wanneer u aankomt.

Genieten

Midden in Afrika

L

De achterkant van het gastenhuis met een gedeelte van de tuin. Elke kamer heeft een balkon.

Gemakkelijk

Voorzieningen zijn aanwezig

L

Interieur van het gastenhuis. Elke kamer heeft een eigen warme douche.

Ontdekken

Op pad met een lokale gids.

L

UItzicht van heuvels die bebost gaan worden. Silvery is de gids die je langs de mooiste plekjes kan leiden en meeneemt de dorpen in.

Bekijk meer foto’s

Verblijf

Gasten worden opgehaald bij de luchthaven en kunnen zo al meteen rustig genieten van het landschap en komen veilig aan in Mugana. Daar is Silvery de gids en zuster Johannes Rwiza zorgt voor de catering en begeleiding.

De villa voldoet aan de eisen van de westerling met warme douches en eigen toilet op de kamer. Er staan Nederlandse leesboeken in kast. Er zijn films en muziek genoeg. Er is een Engels sprekende gids en zusters die voor de rest zorgen.

Activiteiten

U kunt vanuit het gastenhuis ook op safari, thermale baden bezoeken of een boottocht maken op het Victoriameer. Onze gids kan u de projecten laten zien, hij neemt u mee op bezoek bij de mensen thuis en kan u naar de mooiste plekjes in de omgeving brengen.

Wij helpen u graag om een onvergetelijk verblijf te hebben. Met onze eigen ervaringen kunnen we u adviezen geven. Vraag ons naar de mogelijkheden.

Reis

De reis naar het gastenhuis is relatief gemakkelijk. U kunt vliegen via Oeganda (Entebbe). Vanuit daar kunt u doorreizen naar noord-west Tanzania. We helpen u bij het plannen van de reis.

Boeken

Eventueel kunt u ervoor kiezen een pakket van drie dagen aan te schaffen via een partner: kiroyeratours.com/tour/mugana-tranquil-retreat/.

"Kiroyera Tours is committed to developing tourism as a means of alleviating poverty and protecting the natural environment of Kagera and Tanzania."

Gastenhuis in beeld

Stichting WakK | Ons verhaal

De tuin van het gastenhuis. U kunt ook de beroemde rozenkwekers ontmoeten.

Stichting WakK | Ons verhaal

In ons huis heb je veel contact met lokale bevolking.

Stichting WakK | Ons verhaal

U kunt de beroemde rozenkwekers ontmoeten. Het is een harmonieuze gemeenschap, die dicht bij de natuur staat, weinig materiele welvaart heeft en toch gelukkig is.

Stichting WakK | Ons verhaal

Slaapkamer van het gastenhuis. Elke kamer heeft een eigen warme douche.

Stichting WakK - bosbouw en educatie in Tanzania
We hebben een fantastische tijd gehad. Dit was voor mij een nieuwe wereld. Ook mijn vrouw en onze kinderen waren erg onder de indruk. Het was een mooie belevenis met bijzondere ontmoetingen.